«Юридичне рішення» - завжди правильне рішення.
☝️Перше, що слід знати - у вас на руках мають бути належним чином оформлені оригінали документів, які посвідчують право власності на нерухомість. Зазвичай це свідоцтво про право власності, також можуть бути свідоцтво про право на спадщину, державний акт про право приватної власності на землю, судове рішення, що набрало законної сили, щодо набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно.
☝️Перевірте, чи правильно внесено відомості щодо речових прав на нерухоме майно до Державного реєстру, відповідно до паперового носія.
У разі неправильності внесення даних з метою виправлення технічної помилки необхідно звернутися з заявою про виправлення технічної помилки до державного реєстратора чи нотаріуса.
Якщо допущена технічна помилка впливає на права третіх осіб, то її виправляє державний реєстратор виключно на підставі судового рішення.
☝️За виправлення технічної помилки, допущеної з вини державного реєстратора, адмінзбір не справляється і виправлення здійснюються в день реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.
Хоча Законом і не встановлено обов'язку вносити до Державного реєстру прав відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, реєстрація прав яких була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, та все ж таки радимо потурбуватися про їх внесення до реєстру.
Адже бувають випадки, коли речове право зафіксоване тільки на паперових носіях, а на руках у вас лише свідоцтво про приватизацію нерухомості з реєстрацією в Бюро технічної інвентаризації або державний акт на земельну ділянку старого зразка.
Ці відомості необхідно буде обов'язково внести до Державного реєстру речових прав у ЦНАПі або у нотаріуса.
За їх внесення до Державного реєстру адмінзбір не справляється.
Така державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться у строк, що не перевищує 5 робочих днів із дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.