«Юридичне рішення» - завжди правильне рішення.

Адвокат Луцьк, юридичні послуги, консультації юристів у Луцьку

Як отримати витяг про земельну ділянку з Держземкадастру

☝️Відомості про земельну ділянку наразі є відкритими та загальнодоступними, крім випадків, передбачених цим Законом, та надаються у формі витягів з Державного земельного кадастру.

☝️Витяг з кадастру - це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо) і є необхідним при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрових номерів.

Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі. 

Письмова форма витягу. Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора ЦНАПу або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування і подати такі документи:

1️⃣ заяву (у паперовій або електронній формі) за формою згідно з додатком 42 до Порядку ведення Державного земельного кадастру;

2️⃣документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану), або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 цього Порядку);

3️⃣документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

☝️Для оформлення витягу в електронній формі заявнику необхідно зайти на сайт Публічної кадастрової карти. Для цього потрібна ідентифікація особи з використанням кваліфікованого електронного підпису. Оплата послуг за надання відомостей з Державного земельного кадастру відбувається із застосуванням електронних платіжних засобів відповідно до Закону «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

Державний кадастровий реєстратор або адміністратор центру надання адміністративних послуг чи уповноважена посадова особа виконавчого органу місцевого самоврядування надає протягом десяти робочих днів з дати реєстрації заяви (у разі подання заяви про надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку - у день її надходження) витяг або мотивовану відмову в наданні такого документа.